Könyv_GYIK

Mi az e-könyv? Milyen formátumban kapom meg a megvásárolt kötetet?
Az e-könyv, leggyakrabban egy olyan .epub kiterjesztésű fájl, mely egy könyv (publikáció) szövegét és illusztrációit a nyomtatott könyv megjelenéséhez nagyon hasonló módon mutatja meg. Az e-könyv tehát szerkesztett, ellenőrzött, befejezett mű, amelynek van címoldala, tartalomjegyzéke, fejezetbeosztása, lábjegyzetei stb., a szöveg megjelenése pedig a megszokott könyvszerű, könnyen olvasható formát mutatja. Az e-könyvolvasó készülék megjelenítőjén látható és lapozható oldalak kinézete a nyomtatott könyvet utánozza.

Milyen formátumban olvashatom (tölthetem le) a könyveket?
A konyv.digitalstand.hu oldalon a megvásárolt könyv elsősorban saját formátumban olvasható. Ezen kívül hagyományos e-book olvasót használók számára számos könyv epub kiterjesztésben is letölthető..

Csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak a konyv.digitalstand.hu oldalon?
A könyvvásárláshoz regisztrálni kell, amit megtehet vásárlás előtt, de a vásárlási folyamat során is biztosítjuk a regisztráció lehetőségét.

Hogyan tudom a megvásárolt e-könyvet olvasni?
A megvásárolt e-könyvet a Saját könyveim között éri el. A könyvborítóra kattintva megnyílik a Digitalstand saját olvasó ablaka, itt azonnal olvashatja is a könyvet. Ha a könyv epub formátumának letöltéséhez a kiadó hozzájárult, szeretné lementeni saját e-könyv olvasójára, abban az esetben az olvasó ablak jobb felső részében található felhő ikonra kattintva tudja azt letölteni.

A már korábban megvásárolt e-könyveket újra letölthetem?
Igen.

Az e-könyveket ki tudom nyomtatni, illetve tudom-e másolni?
Az e-könyveket másolás védelemmel láttuk, nyomtatni pedig nem lehet.

Mikortól olvashatom a megvásárolt e-könyvet?
Bankkártyás vagy PayPal fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően azonnal elérhetővé válik
az aktuális kiadvány. Egyéb fizetési mód esetén a jóváírást követően aktiváljuk a hozzáférést, amiről értesítő
e-mailt küldünk.

Van lehetőség e-könyv ajándékozásra?
Igen, a Kosárba tett kiadványnál lehet beállítani az ajándékozott nevét és e-mail címét.

A megvásárolt könyvet postai úton kapom meg?
Amennyiben e-könyvet vásárolt, azt kizárólag digitális formában éri el, a
Saját kiadványai között.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Bankkártya, PayPal, Átutalás, Csekk

Hogyan történik a bankkártyás fizetés?
A fizetés az OTP Bank online fizetőrendszerén keresztül történik, a felhasználó a bank titkosított felületén
megadja a fizetéshez szükséges adatait, és elindítja a fizetést, majd a rendszer visszaigazolja a sikeres
fizetést.
Mely bankkártyatípus alkalmas az online fizetésre?
•  Visa (dombornyomott)
•  MasterCard (dombornyomott)
•  American Express (dombornyomott)
•  Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően - ezen kártyák esetében a kibocsátó bank
határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját
kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet internetes
áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz.
Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
•  Maestro (nem dombornyomott), kizárólag az OTP Bank Nyrt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák.
Amennyiben az Ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves
először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Milyen esetben lehet sikertelen az online fizetésem?
Általában a kártyát kibocsátó bank által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártyahasználat
esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el
a kártyát kibocsátó bankhoz.

Mi a teendőm a sikertelen online fizetés esetén?
Amennyiben a fizetési kísérlet során a tranzakció banki oldalról visszautasításra került, kérjük, egy későbbi
időpontban próbálja meg ismét, vagy válasszon más fizetési módot.

Mikor kapom meg a számlát a rendelésről?
Az elektronikus számlát a befizetése jóváírását követően a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük.

Hogyan vonhatom vissza a még függőben lévő megrendelésemet?
Ha már megrendelte a kosár tartalmát, de mégsem kéri a termékeket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot
az ügyfélszolgálattal.

Hogyan mondhatom le a már kifizetett megrendelést?
Jóváírást követően a megrendelést már nem tudja lemondani.
 
Elfelejtettem a jelszavamat.
Belépésnél az Elfelejtett jelszóra kattintva megadhatja e-mail címét, melyre küldünk egy linket.
Ennek segítségével meg tud adni egy új jelszót.

Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
Jelszavát az oldalra történő bejelentkezés után a nevére kattintva, a Profil beállításoknál módosíthatja.

Hogyan módosíthatom a regisztrációnál megadott e-mail címet?
E-mail címét az oldalra történő bejelentkezés után a nevére kattintva, a Profil beállításoknál módosíthatja.

Hogyan módosíthatom a megrendelésnél megadott adataimat?
Adatait a következő vásárlás előtt, a Személyes adatoknál módosíthatja.

Mit tegyek, ha a regisztrációt követően nem kaptam aktiváló e-mailt?
Amennyiben a regisztrációt követő 15 percen belül nem érkezik meg megadott e-mail címére
az aktiváláshoz szükséges e-mail, és az a spam/levélszemét mappában sem található, kérjük,
vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.